Yıllar önce, uzaktan çalışma asgari ücretin altında bir müşteri hizmeti pozisyonu olarak kabul edildi, ancak trendler değiştikçe tam zamanlı bir kariyer haline geliyor. Teknoloji bizi dünyanın neresinde olursak olalım aynı işi yapabilmemizi sağlıyor. Dünyanın her yerinden insanlar bu teknolojiye uyum sağlamaya çalışıyor. İşletmeler, çalışanlarının değişen ihtiyacına ayak uydurmak ve dünyanın çeşitli yerlerinden yeteneklere uyum sağlamak için buna girmeye çalışıyorlar. Ayrıca içinde bulunduğumuz salgın süreci bu konuyu oldukça etkin hale getirdi.
Uzaktan çalışmadaki büyüme eğilimi
Uzaktan çalışmanın trend halinde büyümesinin ana nedenleri şunlardır:
Karantina ortamı
Kendi çalışma programınızı ayarlama
Evde olmanın rahatlığı
Daha fazla seyahat etme şansı
Daha az stres
Kişisel yaşam için daha iyi zaman yönetimi
Daha tatmin edici
İşletmenizi uzaktan çalışmaya başlamanın birçok avantajı vardır, ancak uzaktan ekip yönetimi için en iyi uygulamaları araştırmanız gerekecektir . Uzak çalışanları yönetme sürecini kolaylaştıracak uzaktan ekip araçlarına bakalım:
1. ProofHub
ProofHub, yüzlerce uzak ekip tarafından her şeyi tek bir yere getirmek için güvenilen çevrimiçi bir proje yönetim yazılımıdır. Ekip üyeleri, takım arkadaşları ve müşterilerle sorunsuz etkileşime girebilir. ProofHub, çevrimiçi prova, tartışma, geri bildirim paylaşmak için sohbet ve uzaktan proje yönetimi gibi birçok merkezi özellik ile birlikte sadece merkezi bir yerde bulunur. ProofHub, hepsi bir arada bir uzaktan proje yönetimi yazılımı olmak, daha yüksek düzeyde yönetim yeterliliği isteyen ekipler için olmazsa olmazdır.
2. Instagantt
Instagantt , projelerinizi görsel olarak planlamanıza, kontrol etmenize ve planlamanıza yardımcı olan güçlü bir proje yönetim yazılımıdır. Bir Gantt grafik yaratıcısından çok daha fazlası. Bir denemede, projelerinizin doğru bir örneğini geliştirmenizi sağlayan süper sezgisel ve güzel tasarlanmış bir yazılımla çalıştığınızı hemen fark edeceksiniz. İletişim aynı zamanda Instagantt'in büyük bir parçasıdır. Bu yazılım, tüm iş akışınızı kolaylaştırmanıza ve ekip üyelerinizle işbirliği yapmanıza olanak tanıyarak uzaktan çalışma için mükemmel bir uyum sağlar. Instagantt ayrıca, görev ve alt görevler oluşturma yeteneği, farklı proje türleri için şablonlar, kılavuzlar, kilometre taşları, bildirimler, taban çizgileri, kritik yol ve otomatik proje planlaması gibi hepsi de 100 olma hissini teşvik eden birçok yararlı özellik ile birlikte gelir. projelerinizde neler olup bittiğinden emin olabilirsiniz. Instagantt'ı kullanmanın birçok avantajı vardır, ancak kesinlikle en önemlilerinden biri, son tarihler, riskler, öncelikler ve tahmini saat ve maliyetler gibi bilgiler gibi anlamlı ayrıntıları takip edebilmektir. Ayrıca farklı türdeki projeleri, müşterileri ve ekipleri yönetmek veya hatta her bireyin iş yükünü nasıl yönettiğini takip etmek için mükemmeldir. Instagantt'ı denemek kesinlikle iyi bir fikir.
3.Slack
Slack, herkesin sevdiği bir mesajlaşma uzaktan çalışma aracıdır. Takım arkadaşları arasındaki iletişime yardımcı olan, fikirlerini paylaşmalarına, gerçek zamanlı olarak yorumları paylaşmalarına olanak tanıyan dijital bir alan, böylece her şey hızla hareket ediyor. Uzak bir işbirliği aracıyla tüm ekip iletişiminizi gittiğiniz her yerde tek bir yerde yapabilirsiniz . Ekipler uzaktayken, anlık mesajlaşma ve işbirliği için Slack kanallarını kullanabilirler. Uzaktaki çalışanları yönetmeyi çok kolaylaştıracak şekilde tüm ekip iletişiminizi tek bir yere getirecektir. Slack, size tam işlevsellik sağlamak için iOS ve Android için tamamen yerel uygulamalar sunar.
4.Google Drive
Google Drive, tüm dosyalarınızı tek bir güvenli ve merkezi konumda tutmak için bir bulut depolama platformudur. Uzaktaki çalışanlar dokümanları, e-tabloları ve slayt sunularını saklayabilir ve paylaşabilir . Haftalık metrikleri raporlamak için kullanılabilir. Ayrıca, Google Drive dosyaları cihazlar arasında senkronize edilebilir, böylece bireyler dosyaları istedikleri yerden görüntüleyebilir ve güncelleyebilir.
5.Todoist
Uzak ekipleriniz için görev organizasyonu yapmak istiyorsanız Todoist tam size göre. Görevleri, alt görevleri içeren tüm temel özellikleri sunar, projeler oluşturmanıza, notlar eklemenize ve dosya yüklemenize, hatırlatıcılar, bayraklar ve bir üretkenlik çizelgesi oluşturmanıza olanak tanır.
6.Zoom
Zoom video kalitesi inanılmaz bir grup arama uygulaması. Kullanımı kolay, en uygun fiyatlı ve anlaşılır fiyatlandırma. Uzak Toplantılar ve Görüntülü Sohbet sırasında, herhangi bir çağrıyı tam uzunlukta bir videoyla kaydedebilirsiniz. Birleşik tartışmalar için ekranınızı ekiplerle paylaşabilirsiniz. Diğer yakınlaştırma çözümleri arasında video web semineri, toplantılar, Yakınlaştırma odası, iş Anında Mesajlaşma ve ses paylaşımı yer alır.
7.World Time Buddy
World Time Buddy, dağıtılmış takımlar için zaman dönüştürücülü bir uzaktan çalışma yazılımıdır.Bu uygun bir dünya saati ve bir çevrim içi toplantı zamanlayıcı.Tasarımı, kullanıcıların birden fazla zaman dilimini karşılaştırmasına, konferans aramaları ve iş için web toplantıları planlamasına olanak tanır.
8.Evernote
Evernote, uzaktan çalışan takım arkadaşlarına çözüm getiren harika bir not . Tüm notlarınızı düzenli tutabilir, tüm cihazlarınızda otomatik olarak senkronize edebilirsiniz. Evernote not defteri, PDA, yapılacaklar listesi ve cep not defteri olarak hizmet veren bir uygulamadır.
Comentários